-
Ваш кошик порожній!
На міжнародний день знижок в нашому магазині також проходить грандіозний розпродаж, знижки на всі товари до 30%!
Також якщо Ви не встигли купити товар в п'ятницю, ми спеціально продовжуємо акцію на всі вихідні і кібер понеділок!
Чорна п'ятниця відноситься до єдиного дня року, коли роздрібні компанії, нарешті, «потрапляють в чорне» (т. Е. Отримують прибуток). Вона випадає на наступний день після Дня подяки, коли натовпи амерікансккіх покупців, фаршированих індичатами, спускаються в магазини по всій країні, щоб скористатися найбільшими святковими угодами сезону.
Перша датована використання терміна «Чорна п'ятниця» було застосовано не до святкового шопінгу, а до фінансової кризи краху американського ринку золота 24 вересня 1869 року. Два сумнозвісних безжальних фінансиста з Уолл-стріт, Джей Гулд і Джим Фіск, працювали разом, щоб скуповувати якомога більше золота країни, сподіваючись нечувано підняти ціну і продати його за разючу прибуток. Цієї п'ятниці у вересні змова була остаточно розгаданий, відправивши фондовий ринок у вільне падіння і розгромивши кожного з баронів Уолл-стріт.
В останні роки з'явився ще один міф, який стверджує, що ще в 1800-х роках південні плантатори могли купувати рабів зі знижкою на наступний день після Дня подяки. Хоча ця версія чорних п'ятничних коренів, зі зрозумілих причин, привела деяких до заклику до бойкоту свята, насправді вона не має підстав для існування.
Ще в 1950-х роках поліція в городе Філадельфія вікорістовувала срок, щоб описати хаос, Який Пішов на Наступний день после Дня Подякою, коли в місто руйнували полчища пріміськіх покупців и туристов, напередодні великого військово-Морського футбольного матчу.
Результатом всієї історії стала концепція «чорного» свята і уявлення про те, що на наступний день після Дня подяки магазини Америки, нарешті, принесли прибуток. (Насправді, магазини традиційно бачать великі продажі в суботу перед Різдвом.)
З тих пір одноденний бонус продажів перетворився в чотириденне захід і породив інші «роздрібні свята», такі як субота / неділя і кібер-понеділок. Магазини почали відкриватися раніше і раніше в цю п'ятницю, і тепер найвідданіші покупці можуть відправитися за покупками прямо після їх трапези в День подяки. Згідно передсвяткового огляду Національної федерації роздрібної торгівлі в цьому році приблизно 135,8 мільйона американців безумовно планують здійснювати покупки в вихідні дні подяки (58,7 відсотка опитаних), хоча навіть більше (183,8 мільйона або 79,6 відсотка) заявили, що вони можуть скористатися онлайн-пропозиціями, пропонованими в Cyber Monday.